رئیس آتس نشانی سمنان خبرداد؛
تابناک سمنان: سعید اسمعیل پور رئیس سازمان آتش نشانی سمنان از نجات یافتن کارگر ساختمانی در حادثه معلق شدن از روی جرثقیل تاور کرین خبر داد.
کد خبر: ۹۸۹۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰ 29 August 2021
تماشا کنید: ارتفاع تاور کرین چگونه افزایش پیدا می کند؟ - زومیت
 
رئیس سازمان آتش نشانی سمنان با اشاره به حادثه جرثقیل تاور کرین در محوطه یکی از بیمارستان‌های شهر سمنان گفت: ساعت ۱۲:۲۵ حادثه گرفتار شدن کارگر ساختمانی در جرثقیل تاور کرین به سازمان آتش نشانی اعلام و بلافاصله ایستگاه‌های ۲ و یک سازمان آتش نشانی سمنان به همراه ۳ خودرو ۹ نفر آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.
 
وی ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان در حال ساخت بود که یک جرثقیل تاور کرین در ارتفاع بیش از ۳۰ متری مشغول به کار قرار داشت که کارگر ۳۰ ساله دچار ضعف و بی حالی شده و توان پایین آمدن را نداشته و با همان حال بین زمین و هوا گرفتار مانده بود.
 
سعید اسمعیل پور همچنین بیان کرد: کارگر در همان وضعیت نامتعادل مانده بود، اتش نشانان محل را ایمن سازی کردند و با حضور در بالای این جرثقیل و مهار فرد آسیب دیده بوسیله طناب به سمت نردبان‌های این جرثقیل هدایت کرده و شروع به امداد رسانی کردند.
 
اسمعیل پور ادامه داد: اتش نشانان موفق شدند این کارگر را به پایین هدایت کرده تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.
 
وی در پایان افزود: علی رقم درخواست‌ها و پیگیری‌های مکرر متاسفانه عدم وجود خودروی نردبان دار در سازمان آتش نشانی انجام بعضی از عملیات‌ها را برای همکاران ما در سازمان با مشکل و خطراتی مواجه کرده است
 
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار